Een nieuwe website ontwikkelen is geen gemakkelijke opgave, maar Nicky maakte het met haar professionele benadering, duidelijke en eenvoudige raad mogelijk om dit te verwezenlijken, waarvoor onze oprechte dank!
Schitterend gelegen langs de Ninoofsesteenweg in Roosdaal, staat het imposante winkelgebouw van Loft Interieur te blinken. Bij het binnenkomen merk je onmiddellijk de aanwezigheid van grote merken, maar vooral ook de vriendelijkheid van het personeel.
10 jaar geleden werd Loft Interieur overgenomen door de huidige ondernemersfamilie, bij wie de passie voor mooi wonen door de aderen stroomt. Bart en Els vertelden ons alles over de zaak, over hun sterktes, maar ook hun zwakke plekken. Daar gingen we bij Impressa Living mee aan de slag.
De voorbije jaren werden in de communicatie een aantal klassieke, doch succesvolle wegen bewandeld. Acties die door de merken werden gevoerd, werden overgenomen. Publicaties in tal van bladen werden overwogen en ook aan de zichtbaarheid langs de Ninoofsesteenweg werd hard gewerkt.
Maar dat vonden we bij Impressa Living niet voldoende, en ook Bart en Els vonden dat het tijd was voor een proactieve en meer professionele aanpak van de communicatiemix.
Samen schreven we een plan uit met topprioriteiten, prioriteiten en wat daarna kon volgen. Online communicatie bestond nog quasi niet, dus dat stond op nummer 1.
Het vernieuwde logo in combinatie met het communiceren van ‘samen creëren we jouw thuis’ zal op korte termijn de basis moeten vormen van een 360° communicatiemix waarin de ‘te dure’ reputatie van de winkel wordt weggewerkt en het aantal nieuwe klanten aanzienlijk zal stijgen.