'Wij zijn heel tevreden dat we de firma Impressa Living, en dan benadruk ik vooral onze fijne contactpersoon Nicky, hebben leren kennen. Nicky maakt ruimschoots de tijd om te luisteren naar onze wensen en visie op de toekomst. Op basis daarvan werken we ideeën uit en loodsen ze ons de weg naar meer succes.'
Twee winkels vlakbij elkaar. Trendline met een concept ‘jong wonen’ en een bijhorende shop voor allerlei geschenkartikelen. Lucas Meubelen als meubelzaak met een klassieker, maar zeker niet minderwaardig, concept. Sylvie en David namen de zaak recent over van hun ouders, en stonden aan de start van een nieuw tijdperk.
Impressa Living keek van op afstand naar het geheel, én voerde enkele diepgaande gesprekken met de sympathieke zaakvoerders. Een (bijna) wit blad werd gevuld met allerlei ideeën om op relatief korte termijn een 360° communicatiemix te bereiken. Het geheel werd binnen een goed vooropgesteld budget overlegd.
De meest dringende ingreep was de website. Die werd gemoderniseerd, volgens de regels van de kunst, en vooral ook klaargestoomd om online alle mogelijke advertentiemogelijkheden te gaan benutten. Het grote bereik is dan ook onmiddellijk merkbaar in de meetresultaten, en dat geeft een boost aan heel het team.
Samen maken we trimestrieel een contentplanning op waarin acties, wedstrijden, en allerhande toffe aankondigingen opgenomen worden. Sylvie beheert daarmee zelf de Facebook pagina en stuurt maandelijks een leuke nieuwsbrief uit, met net die info die de consument nodig heeft. Ook in het straatbeeld zorgen we voor regelmatige vernieuwing door de campagnebeelden ook daar op de geschikte plaats in te zetten.