Sareze is actief op de projectmarkt. Het inrichten van hotels, vakantiewoningen en studentenkamers heeft voor hen weinig geheimen.
Als relatief jong bedrijf, maar met een soliede basis en een grote productiecel achter zich, bestond de communicatie van Sareze uit zelfgemaakte presentaties en een schematische algemene folder. Dit voldeed in een markt waar de potentiële klanten erg persoonlijk benaderd werden en het ging om een eerder voorzichtige business development aanpak. De tijd is echter gekomen dat Sareze naar de hotelbeurs in Parijs trok, en daarmee werd de trend gezet naar een verdere professionalisering van de aanpak.
Samen met Impressa Living werd er gewerkt aan de totstandkoming van een stijlvol hardcover boekje als brochure. Projectfoto’s, corporate informatie en inspiratie wisselen elkaar af. Hiermee werd ineens een corporate huisstijl gecreëerd die kan worden vertaald naar allerlei andere on- en offline toepassingen.
De beursstand in Parijs werd uiteraard door de eigen stylistes samengesteld en ontwikkeld. De ‘groot formaat’ wandborden werden dan weer in samenwerking uitgevoerd, in de herkenbare gloednieuwe Sareze-stijl!