De kwaliteit van Walco’s dienstverlening en de unieke naservice werd door Impressa Living vertaald in ‘de perfectie in service’.
Met een 180° communicatiemix werd geen enkel detail over het hoofd gezien om vertrouwen uit te stralen in de markt. Met respect voor de organisatie en een groot onderling vertrouwen, werken Walco en Impressa Living heel fijn samen.
Walco Meubelen heeft als lokaal meubelbedrijf erg streekgebonden cliënteel. In een relatief klein gebied moest een optimale bekendheid gecreëerd worden, zonder over een exclusief of niche aanbod aan meubelen te beschikken.
In ‘Print’ werd er gewerkt aan een folder die voor 100% de DNA van Walco uitstraalt. Geografisch werd het bedelingsgebied volledig geoptimaliseerd, binnen een vooropgesteld budget. ‘Online’ ontstond een gloednieuw Walco platform met veel inspiratie en informatie voor alle klanten. En met behulp van mooie ‘Sign’ oplossingen is Walco nu ook veel meer zichtbaar in het straatbeeld, wat het verwachtingspatroon van de consument alleen maar ten goede komt.